Monday, February 22, 2010

Format laptop

aku nie asyik masalah dengan laptop je la. kadang-kadang aku pon jadi tension. nasib baik la ada technition yang best+baik kat sini. yang boleh tolong aku pasal masalah laptop nie. aku semalam baru je format laptop mak aku nie. format dari window XP ke window 7. alhamdulillah siap dalam masa beberapa jam sahaja. aku puas hati sangat abang nie format kan untuk aku. laptop nie memang dah lama nak format. sebabkan virus yang begitu banyak sangat. dengan DVD writer problem. nasib baik semua nye dah elok seperti biasa. kena format semalam RM25.00 jer.

nie desktop aku selepas aku tukar theme. aku letak rokectdock + rainmeter. aku dapat rocketdock dengan rainmeter nie pon aku tanya member blogger aku nine. thankx nine sebab tolong saya.

7 comments:

Nine said...

ok tu rm25 untuk win 7..tech unimap ker ?

amal_fc1303 said...

xda la bkn tech unimap. nie org luar punye tech. yup sgt berbaloi2.

scya lollita said...

sdg mmikir nk bli laptop ape eh .
hukkk

Mrs. Simplicity said...

laptop baru dapat da rosak balik? ko tu macam2 sgt letak. tu yg macam2 la jadi

amal_fc1303 said...

iera: nk beli laptop baru. beli la toshiba. hehehehe.

k.ngah: mana ada letak mcam2 la. virus byk sgt laptop nie la.

Nine Gapura said...

lawa2...coz nampak simple...:=)

jiwa kacau said...

okey thankx. simple is better la nine.

Real Time Web Analytics