Sunday, March 28, 2010

apa maksud kata-kata nie?


apakah maksud kata-kata kawan aku nie. adakah aku akan kehilangan seorang kawan yang aku penah baik sejak dari sem 3 lagi. aku tak nak la kehilangan seorang kawan. cukup la zaman sekola dah hilang kawan tak akan sejarah tu berulang lagi di UniMAP. aku tak nak. aku sayang kawan-kawan aku di mana sahaja.

p/s: pen kalau ko baca aku punya blog nie aku nak cakap sesuatu yang aku nak mintak maaf dekat ko. aku tak ada niat pun nak cakap macam tu dekat ko. aku terlalu ikut kan hati sangat. tu pasal aku cakap merapu tadi. please maaf kan aku. ko kan kawan baik aku.

AMAL SAYANG SEMUA KAWAN-KAWAN DIA

14 comments:

darkcomot said...

apsal weh dye ckp cmtu...ak xbpe nk fhm sgt pe y dye cbe smpaikan,...huhu

amalina binti anuar said...

aku pon sama gak xberapa paham kenapa dia ckp cmtu.

ada. said...

takpe. akak rileks dulu.
tunggu dia cool ok :)

amalina binti anuar said...

erm dia akan kool ker. dh ckp cmtu.

Haru said...

aku? name aku? kenapa mst aku?

amalina binti anuar said...

xda ape la cdiq. xpnting pon. sume nye okey.

Haru said...

aku xokey

darkcomot said...

ko xokey kenapa plak?

Haru said...

sebok la kaw..

amalina binti anuar said...

oit cdiq yg darkcomot komen tu aku tersilap pakai id blog dia. tu aku yg taip sbnr nyer.

alyyani said...

berjwa halus nye kawan ko ni. esok kalau bercinta dia lagi kuat merajuk dari awek dia gaknye, hahah..

amalina binti anuar said...

tu la pasal kan. dh tua2 ginie pon nk majuk2 lagi ker. tpi dia okey2 jer.

darkcomot said...

ehehe..xpela,glemer skit ak ni bile ko gne id ak..ahaha

amalina binti anuar said...

hahahahahaha.. okey. seb baik ang xmarah aku kan. nie syg kat ang nie.

Real Time Web Analytics