Wednesday, May 5, 2010

lewat ke exam

hari nie merupakan hari last aku punye final exam. paper last ialah paper Operating System. paper dah la start pukul 9.00 a.m. apa yang menyebabkan aku lewat ke exam nie

  1. aku tido lepas aku siap-siap mandi sume sementara nak tunggu jam pukul 7.45 a.m
  2. aku kalo roomate tak ada dalam bilik aku memang tabiat nye payah nak bagun. roomate aku pagi tadi ada muet so tinggal la aku kesorangan & member rumah pon sume nye tido. aku terjaga pon disebab kan kawan aku kol. naseb baik la aku terjaga.
aku pon bangun bergegas terus ke bus stop. tengok tak ada bas pon nak hantar aku ke dewan exam.aku exam tadi dekat Dragon. agak jauh gak la daripada kolej kediaman aku. aku blur masa tu tak ada ide nak naik ape pergi exam. sejam jugak la aku tunggu untuk ada transport. pakcik bas nak hantar memang tak boleh dah. kena la amik transport sendri. naseb baik la housemate aku, iema tolong hantar kan ke exam. merempit la aku pagi tadi pergi exam. dalam pukul 9.45 a.m baru aku sampai dewan exam.

sampai-sampai je dekat dewan exam lecturer dah tunggu depan pintu. aku terus say sorry sebab datang lambt. cik tu cakap "kalo tidak awak tak boleh amik exam dah nie". naseb baik la cik tu baik. dapat la aku jawap exam tadi. alhamdulillah.

paper last nie la macam-macam jadi. asih nasib baik la paper last. dan aku pon merdeka dah hari nie. esok nak balik perak pukul 2.30 p.m

No comments:

Real Time Web Analytics