Sunday, May 9, 2010

Mother's Day

nie kakak yang ke-2. dah ada dua orang anak dah pon. aku nak wish selamat hari ibu untuk ko k.ngah.

dan ini la mak aku yang. merupakan cikgu sekolah. walaupon mak aku ni garang aku tetap sayang pada mak aku. selamat hari ibu mak.

dan tidak lupa untuk sume ibu-ibu di malaysia nie. selamat hari ibu.

2 comments:

alyyani said...

tq weh. cantik nye ko edit gmbr. cuma aku je tak cantik kat gmbr tu. hahaha..

amalina binti anuar said...

okey je gmbr tu. g pon gmbr tu je yg ada ko ngan anak2 ko.

Real Time Web Analytics