Wednesday, June 2, 2010

weekand

weekand aku yang lepas aku pergi bercuti dengan family aku. dah lama aku tak bercuti 1 family. susdah tau sekarang nie nak pergi bercuti 1 family. masing² busy dengan keje, belajar. time cuti hari wesak 1 family aku ada dekat rumah. so masa nie la nak bercuti 1 family. tempat bercuti kitorang dekat je dengan rumah. di teluk dalam resort, pulau pangkor



tempat
² yang boleh dilawati di pulau pangkor


di tepi pantai di teluk dalam resort


nie baru je intro aku untuk aku punye holiday 1 family. nanti aku continue dengan entry yang lain. enjoy the picture okey.

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

gmbr2 ko mesti lagi best. sebab ko pandai edit. aku tu upload lepas tu terus letak. hehehe..

amal_fc1303 said...

cmtu je la gmbr nyer. bese2 je la.

Nur said...

best~ nice pic..

3 beradik sekali cite pasal pangkor..haha

btw~ ade award utk akk..nanti ambik eh kat page~

amal_fc1303 said...

la ye ker. erm okey xda hal la. bese la tu dah sume pergi pangkor kan.

Real Time Web Analytics