Sunday, July 25, 2010

birthday ayah aku



harinie 25.07.2010 merupakan hari jadi ayah aku yang ke-58. dan hari jugak la hari last ayah aku bekerja. ayah aku seorang guru dn memegang jawatan sebagai guru besar di SK Ayer tawar. sekarang ayah aku dah pencen dah. mak aku je la yang bekerja sekarang. so aku kena sentiasa beringat yang ayah aku dah pencen. belanja kena la jimat-jimat lepas nie.


nie masa majlis persaraan ayah aku. majlis nie buat dekat SK Ayer Tawar.

6 comments:

alyyani said...

haji anuar la. kalau haji anuar tengok, mesti dia sok ko tuka. hehehe...

amalina binti anuar said...

ala xpe.. ayah xbaca pon blog ina nie.

Nine said...

woahh, happy besday buat ayah Amal, semoga ayah amal sentiasa sihat, panjang umur & dimurahkan rezeki. Amin.

Tak beli cake ? :)

amalina binti anuar said...

nak beli kek cmner nyer? amal kat pelris ayah kat umah. boleh pulak cmtu yer.

ME said...

HIHI. nama ayh kte Shamsul Anuar bin Mokhtar XDXDXD

amalina binti anuar said...

la ye ker. kebetulan je kan sama. sama tpi xserupa. hehehe.

Real Time Web Analytics