Saturday, July 17, 2010

keseorangan



gambar nie masa dekat taman tamadun islam, kuala terengganu.



harinie hari ke-2 aku keseorangan di bilik. semalam lepas je jumaat roomate aku keluar dengan kawan dia. aku pon tak tau keluar ke mana. dari semalam sampai sekarang pon tak balik-balik lagi. 

aku bangun je pagi aku dapat mesej daripada wani "kami gerak dulu ek.." pagi tadi pulak housemate aku budak bilik master pergi jalan dekat langkawi. so tinggal la aku keseorangan dekat rumah. aku tak tau bila roomate aku balik & aku pon tak tau bila housemate aku balik. maklumla PTPTN baru je masuk. awal-awal sem nie joli sakan la diorang. nak habis sem masing-masing dok rumah je dah kering tak ada duit.

so aku dari pagi tadi sampai la sekarang nie dok megadap laptop je la tak tau nak buat apa dah. keluar bilik pon tak dok lam bilik je la aku nie. makan pon makan apa yang ada je la dalam locker aku nie. seb baik la tadi pas zohor V datang bilik aku. dia nak pakai internet ada la gak teman. tu pon kejap je la tak ada la lama pon.

p/s: dan tak lupa kepada kawan aku "shazatul shifaa zulaikha happy birthday to you". hari nie hari lahir dia yang ke 20 kawan zaman smka dulu. moga panjang umo dan dimurahkan rezeki.

2 comments:

Life is Reality said...

haha..dok sowg2 la jwbnye ek? xpe2 leh wat ske ati dlm blik.

amal_fc1303 said...

mana leh la wat suka2 hati lam blik. hahahahaha. blik dh pon roomate tdi ptg.

Real Time Web Analytics