Friday, July 30, 2010

lupa bayar

tadi aku g makan tenghari dekat cafe depan umah aku jer. aku makan nasi ayam dengan teh o ais. nak kata makan tengahri tu tak la sebab aku pergi makan dalam pukul 3 lebih. habis makan lepak jap dekat cafe sebab nak balik umah pon time tu hujan dengan angin kuat. lepak-lepak tengok tv jap. cite spongeboob pulak tu. hehehehe. habis je tengok tv member ajak balik. balik la umah belari-lari member aku nie sebab hujan.

sampai je kat umah aku dok depan laptop. online jap. member aku nak tengok cite kat laptop aku. aku kasi la tengok cite LU PIKIR LA SENDIRI DE MOVIE. sementara tu aku nak g semayang asar. masuk je bilik aku seluk poket seluar baru la aku teingat yang aku makan tadi tak bayar lagi. ya Allah macam mana boleh telupa bayar nie. teruk betul aku. buat malu je ngan makcik tu. sorry makcik esok saya bayar yer. hehehehehehe. 1st time aku lupa bayar makanan nie. 

6 comments:

Haru said...

makcik ini org mkan tarak byr..haha

nxt time kl mu gi kdai tu mal msti ade poster: BAYAR DAHULU SEBELUM MAKAN!

hahaha

amalina binti anuar said...

hahahaha. aku xsengaja la cdiq. aku boleh lupa pulak nk bayar. jap g aku g bayar la diq. xpon mu dulukn duit mu ker kan. t claim la kat aku. hehehehhe..

alyyani said...

sabajela. bole lak lupe bayar. tp aku selalu gak gitu. hahaha..

amalina binti anuar said...

ko mmg. sama je kite nie. ye la dh lepak lama2 boleh pulak lupa bayar. seb baik xda kena bunga ke apa ke kan.

Life is Reality said...

ha lpe! ke ssje je wat2 lpe..wakaka

amalina binti anuar said...

mmg lupa la. xigt pon nk byar mase tu. blik je trus umah.

Real Time Web Analytics