Monday, August 2, 2010

outing

weekand kitorang dok dekat kkf nie memang la sangat bosan. nak-nak time tak ada kelas kan lagi la bosan. so member rumah aku sorang nie ajak g kangar makan kfc.  aku pon jom je la. lagi pon aku tak makan apa lagi dengn lapa nye. memang time yang sesuai la diorang ajak. yang join sume dak umah aku. pergi kangar naik bas jer. 


nie la dak umah aku. liya, niniey, jie. nie dekat depan umah kkf26



nie masa dalam bas ondaway nak pergi kangar



makan time. banyak jugak la makan nyer. 



nie lepas habis makan. lepas kekenyangn. tak sah kalo g kfc msti nak tangkap gambar ngan pakcik nie.

lepas makan-makan kitorang round la pekan kangar. nanti next entry ye.

6 comments:

Haru said...

jee, pp mu sungguh chubby..diet cket..malu ko upin tgk..haha

alyyani said...

bukan sebab bosan dok umah tp sebab duit tgh bekepok. cuba kalau tak beduit, bosan pun duduk je umah ye tak? hahahah...

Nine said...

suka ori dari spicy..Nine pelik skit..hehe

tudung putih tu Amal ker ?

amalina binti anuar said...

haru: t aku smpai kan kat jie yer.

kngah: tu la pasal dua2 sbb nye. ngah byk 1 ngah xtau nk wat pe dh weekand. tu yg lepak kangar tu.

nine: erm lain org lain citarasa nye. haah la yg tudung putih tu la amal napa nyer?

Life is Reality said...

p mkn kfc ajak owg. meluat toi. huhu

amalina binti anuar said...

la napa nyer? xleh pulak.

Real Time Web Analytics