Friday, July 2, 2010

preparation

semalam cadang nye nak pergi buat facial muka. sekali tak jadi la pulak sebab orang kedai tu ke ipoh amik barang. so destinasi seterua nye pergi manjung je la. mak bank in duit dengan singgah ke giant. pergi giant pon bukan buat apa pon. cuma nak jumpa dengan arezzo nie. sebab dekat sebulan dah dapur letrik mak aku tak sampai-sampai lagi. mak aku pon ape lagi semalam perang mulut la dengan orang tu. nasib la aku tak record kalo aku record aku tunjuk kat korang dah. 


abeh dah perang mulut dekat giant balik la. cadang nye nak singgah the store dekat sitiawan sekali mak aku nie angin satu badan pasal arezzo nie dah telajak nak sampai ayer tawar. nasib baik la ayer tawar sekarang nie dah majuk sikit sebab ada billion. so singgah billion beli barang aku kat situ je la. maklum la nak naik sem nie kan kena la beli apa yang patut. best nye keluar ngan mak aku nie apa yang nak amik je nanti mak aku bayar la. aku pon main amik je la. pergi dekat chasier nah amik ko RM150.00 pergh apa je aku beli tak da la banyak mana pon. 


nie la barang yang aku beli. xda la banyak mana pon kan. antara barang yang aku sempat pau mak aku semalam :-
  • dynamo
  • kotex
  • ubat gigi safi
  • berus gigi
  • maggie 2 packet
  • biskut lexus 1 packet
  • double A 1 rim
  • test pad 1 rim
  • shower foam lifebuoy
  • deodorant rexona
nie je la pon barang yang aku beli semalam. tu pon ada yang aku tak beli milo 3 in 1 je la.

sekadar selingan je la yer. as usual la aku nie. pasal ikan-ikan aku mati yer. aduhai memang parah dah aku tengok ikan-ikan aku nie. makin bertambah banyak yang mati nyer. yang hidup pon dah berkurang sangat-sangat. apa  la yang aku nak buat sekarang nie stop dari bela ikan ker atau pon apa ek? ada idea tak korang-korang nie.




korang kira la sendiri bape ekor ikan aku dah mati. tak da keje punye pasal kan aku pon tuleh la NIA & ADEL. hehehehehe...



setelah aku kira sume ikan aku yang mati. hari nie punye ikan je dalam 62 ekor yang mati. ya ALLAH kejam nye aku. nak bela ikan sangat sampai mati ikan dibuat nyer. apa la salah ikan nie kan.


nie je la ikan aku yang tinggal. yang tinggal pon 11 ekor je la. tah nyawa panjang ke tak esok. 


2 comments:

Mrs. Simplicity said...

wei, ko tau tak bape ekor ikan ko dah bunuh? kat anama nia dgn adel tu ade 62 ekor tau! ish ko ni, dah2 tak yah la bela ikan lg. ko beli la ikan mainan. rumah aku ni banyak. itik mainan, ikan mainan, aku letak la buat perhiasan nanti. hahhahaa...

nasib baik cukup letak nm nia & adel je, kalau letak nama rania ayesha dgn rihana adelia 300 ekor ikan kot yg ko bunuh! hahahah...

amboi, banyak nye barang beli, mentang2 beranta ye.

amal_fc1303 said...

abeh mana tau kan leh mati banyak cmtu. ina pon xnk la matikan ikan2 nie. dah ajal ikan nie nak wat cmner kan. hehehehe...

weyh kalo letak nama penuh diorang mmg banyak giler la ikan yang mati..

tu la pasal kan. balik beranta nie la best leh bawak banyak barang.

Real Time Web Analytics