Sunday, October 24, 2010

tension day

semalam merupakan hari yang sangat tension bagi aku....

dengan nak merelease kan tension aku, aku ajak member baik aku, pen lepak dengan dia sampai lebab. 

nak lepak mana pon lepak cafe mana yang kosong la. 

memandangkan semalam merupakan perlawanan bola kelantan vs kedah dan result nye kedah kalah.

kepada penyokong kedah jangan sedih atau kecewa yer..

dan tahniah kepada penyokong kelantan..
habis je bola malaysia perlawan bola antara chelsea pulak. 

lepas tu baru la aku makan dekat cafe farah..

malam nie aku makan mee goreng dengan teh o ais.

lepak sampai pukul 11 lebih dekat cafe farah.

lepas tu lepak cafe utas pulak tengok tv sebab malas balik awal kat umah saja nak happy2 kan diri. 

balik2 umah pulak aku bergayut dengan kawan blogger aku  nine sampai pukul 2.05 a.m.

gayut punye gayut rupa nye kedit aku kena telan sampai la RM3.33 aduhai baru je topup tapi tak pe demi nk menenangkan jiwa nie. redha je la.

p/s: thankx to pen n rina temankan aku makan malam tadi.

6 comments:

Scya LollitA said...

so arini tension lg x ?
hehe

amal_fc1303 said...

alhamdulillah lega dah pale otak nie.

Nine said...

owh..Amal tension ek smalam..tq amal sudi call..:)

Nape tak lepak mai cafe ?

amal_fc1303 said...

mai cafe jauh kot nk lepak.
nak g ngan sapa pon.
no transport la.

gnesop.com said...

harap bersabar yer..
moga cepat hilang tension tu :)

amal_fc1303 said...

terima kasih.
alhamdulillah lega sudah pale nie.

Real Time Web Analytics