Tuesday, December 14, 2010

asmara


drama asmara baru je beberap minggu habis. sekarang di gantikan dengan drama hani pulak. masa cerita asmara ni tengah tayang dekat tv3 aku tak sempat la nak melayan nak tengok cerita ni. sebab aku ada dekat u kan susah la nak tengok tv nie. so semalam aku baru nak layan cerita nie. aku tengok cerita nie daripada lepas zohor sampai la lepas isyak. ada stop kejap-kejap la. cerita nie tak banyak pon episode dia ada 13 episode semua nyer. best jugak la cerita nie. sebab pe aku kata best sebab aku bukan tengok sorang diri aku tengok dengan abang aku dengan adik aku. melayan jugak diorang. lagi satu cerita nie ada dalam laptop abang aku. kalau korang tak tengok lagi tengok la. banyak tanda tanya bila tengok cerita nie.

4 comments:

Nurnabihah Mohd Nizar said...

best kan cerita ni? ending dia sedih sgt ! nasib tak nangis :D

amal_fc1303 said...

sedih ker??
agak jugak la.
tpi kena tipu la ending nyer.
igt kan zalia mati.
rupanye...........

Nurnabihah Mohd Nizar said...

haha. tu lah pasal. rupa nya hidup. tapi nyawa nyawa ikan..

pelik.. takkan suami sendiri tak tengok si isteri dikapan kan ke. ape ke.. sampai kena tipu..

tahu tahu kat kubur dah.. haha.. aish.. ni lah cerita melayu.. logik tak logik je..

lawak pon ade :D

amal_fc1303 said...

mmg pon.
katun je ending dia..
pelik sungguh la..

ye2 je la smpai ke kubur igt zalia mati.
rupanye dkat hospital lgi.

agak nye ada asmara 2 kot.

Real Time Web Analytics