Wednesday, December 15, 2010

memindahkan barang

selamat petang kepada semua blogger. aku baru je balik dari kebun nie mencari daun limau purut. mak aku nak pakai untuk masak. nak masak apa la untuk berbuka petaang karang. perut pon dah berapa kali meragam nie. tak kisah la mak aku masak apa pon. yang penting perut aku kenyang. 

okey back to the topic. semalam petang ke sekolah lama mak aku aku dekat smkdary untuk memindah kan semua barang yang ada dekat bilik masakan dengan bilik ert. so bukan aku sorang je la memindahkan barang abang aku 2 orang tu pon sama ikut pindah kan barang. barang bukan nye sikit banyak kot. dengan file, buku-buku, kain, stationery, kotak, dll. memang penat la semalam. pergi kol 3.30 p.m balik rumah kol 5.30 p.m. pindah kan barang bukan nye dekat dari tingkat 1 nak ke unser. memang jauh la sebab angkat barang banyak dan berat jugak la.

nie la barang di angkat semalam

nie semua barang mak aku yang dah dipindah kan balik ke rumah

2 comments:

alyyani said...

mujur la ada askar2 kalau tak, jenuh wei! ni kira dah clear ke ada lagi barang nak angkut? mak ai, penuh bahagian belakang tu barang mak. mana nak letak pulak tu ye. huhuh...

amal_fc1303 said...

letak kat dapur yg kat dpan tv tu. penuh dh kat situ..
tu satu keje lagi nk angkut g skola bru la pulak..

Real Time Web Analytics