Wednesday, December 15, 2010

menu berbuka puasa

hari satu family aku berpuasa. puasa sunat sempena 9 muharam harinie. aku pon tak tau la apa fadilat nye kalau kita berpuasa 9 muharam nie. tapi dah mak ayah aku suruh puasa so puasa la kitorang. aku, ainal, akmal, yan, mak, ayah, opah semua nye puasa. k.long, k.ngah. abg.wan, nia, adel puasa tak?? hehehehe..

hari nie mak aku masak banyak la jugak disebab kan semua berpuasa. dan harinie juga semua off disebab kan berpuasa tak ada keje pon yang dibuat cuma tido dan mengonlinekan diri sahaja. menu yang mak aku masak untuk berbuka :-
    nasi putih, sambal macang, sambal belacan, ikan masin goreng, hati masak black pepper, bubur jagung, ikan pari masak asam peda,s ikan kembung masak tom yam, bayam rebus

nie la menu berbuka puasa kitoang satu family malam nie. tak sabar nye la nak berbuka. perut pon dah lapa nie. selamat berbuka puasa kepada sesiapa jug berpuasa harinie ye.

2 comments:

alyyani said...

ikan kembung masak tomyam? tak penah aku rasa lg. aku ingat adalah gamba, sekali tulis jek. cis! takpela, tak la aku terliur. aku, abgwan, klong nia dgn adel tak berpuasa. ate, ayah tak msg pun. heheh...

amal_fc1303 said...

ye ker.
mungkin ayah lupa kot nk msg korang tu..
xda gmbr la xdan nak snap..
xlarat nk bergmbr..
hehehehehe..
tu la kau tak penah rasa tom yam ikan kembung..
ina pon xrasa lagi.

Real Time Web Analytics