Thursday, February 24, 2011

GA - Saya nak hadiah dari mommy

apa GA nie?? yang aku tau GA nie stand for give away. nak kasi present apa la nie. aku pon first time kena invite nie. tak penah join pon GA nie. nie pon kakak aku yang tag aku nie. aku join je la. sapa la 3 orang yang aku nak tag nie. aku nak tag myra, etty, niniey, didie


Syarat-syarat GA
  • kemudian, korang letak nama dan link blog korang kat tempat comment aku (bukan apa, senang aku nak jejak semula)
  • Tag sekurang-kurangnya 3 orang kawan untuk join sama GA nie
  • Tarikh tutup penyertaan, 28 Februari 2011
  • Apa hadiahnya? jeng3.. rahsia.. Aku akan pilih 3 orang pemenang bertuah..
  • Lagi ramai yang sertai, lagi banyak hadiah yang akan aku bagi..
  • Join okeyh!! Selamat berGA...!!

No comments:

Real Time Web Analytics