Thursday, February 24, 2011

jom mengundi esok

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada blogger diluar sana. dan kepada pembaca blog aku nie. nak story sikit pasal pilihan raya kampus. sekarang nie semua ipta/ipts dok sibuk tengah buat pilihan raya. ada yang dah habis mengundi and yang baru nak mengundi. macam U aku esok baru nak ada kan pembuangan undi pada 24.02.2010 bertempat di seberang bagi pelajar diploma di MKR2 & MKR 3.

ini la buat kali pertama nya UniMAP mengadakan kempen dan mengadakan pilihan raya untuk pemilihan MPP. memandangkan ini kali pertama UniMAP mengadakan pilhan raya kampus so aku nak la merasa macam mana suasana pilihan raya kampus walaupon tempat megundi di merata-rata tempat. sempena hari pembuangan undi esok pelepasan telah dibuat untuk semua pelajar pergi mengundi dan kelas sebelah pagi sampai tenghari dibatal kan. kelas petang berjalan seperti biasa. so esok aku nak join mengundi tapi aku tak kenal pon sapa-sapa calon mpp nie sebab masa sesi memperkenalkan calon mpp aku tak pergi pon. so esok maximum boleh megundi sebanyak 9 undi. pilih la mpp anda dengan betul. esok pastikan siapa yang nak pergi mengundi bawak kad matrik bersama untuk daftar mengundi.


bawah nie gambar-gambar calon mpp. poster diorang bersepah-sepah dekat station bus, depan pintu rumah, pagar-pagar, papan kenyataan, dekat cermin kereta pon ada untuk pilih siapa mpp pada tahun nie.

nie memang berkempen sungguh poster penuh dengan info

dia nie aku kenal bekas student diploma UniMAP jugak dulu mpkkf.

notice board dekat taman semarak

canopi dekat jalan semarak

station bus taman semarak

station bus taman semarak

No comments:

Real Time Web Analytics