Friday, April 1, 2011

banjir di perlis

Salam kepada blogger di luar sana. sedar tak sedar kita dah masuk bulan April bulan april fool. hehehe. ada sapa-sapa yang terkena ke april fool nie? aku tak kena lagi la setakat nie. alhamdulillah. pagi buta nie orang dok tidur lena mimpi indah aku nak update pasal banjir yang sedang melanda di perlis indra kayangan. 

Banjir kali nie merupakan pengalaman kedua yang berlaku depan mata aku sendiri. kali pertama aku tengok banjir masa tahun lepas banjir yang teruk melibat kan kedah dan perlis. kali nie hanya perlis sahaja teruk di kawasan arau, pauh, dan kangar. yang sempat aku rakaman beberapa gambar di kawasan kangar. kawasan kangar pon agak teruk jugak aku tengok. 

Banjir yang berlaku berpunca daripada hujan yang tidak henti sejak daripada hari isnin lagi sampai la hari rabu. hari khamis semalam hujan tak turun tapi perlis tetap mengalami banjir yang teruk.

















p/s : gambar di ambil semasa aku di atas bas otw nak ke station bus kangar

No comments:

Real Time Web Analytics