Saturday, April 2, 2011

sitiawan

Selamat pagi, morning to all blogger. wah speaking la pulak. harini dah masuk 2.4.2011. semalam april fool day lepas je makan tengahari aku ke sitiawan diatas beberapa urusan. aku pergi dengan mak aku berdua sahaja. berdua lebih baik. wah!!!. hahaha. pergi sitiawan ganti battery jam yang dah mampus tanpa disedari and then ke cimb bank untuk deposit cek teruskan perjalan ke pharmacy untuk mencari krim kulit. masalah kulit ye family aku nie. hahaha. habis round satu sitiawan pulang la kerumah. badan penat balik-balik pon pengsan sampai ke maghrib.


uncle yang repair jam aku. kedai nye di ayer tawar saja thankx uncle gantikan jam battery "saya"

nie la jam "aku" yang dah sihat seperti sedia kala. sudah di ganti battery nye.

No comments:

Real Time Web Analytics