Thursday, March 10, 2011

digital system

haish lama nye la aku tak update blog kan. sebab no idea la nak update entry pasal apa. pagi nie aku nak story pasal subjek digital system yang suatu ketika dahulu aku memang tak suka + benci gila dengan subjek nie. tapi tapi tapi sem nie aku sangat la suka dengan subjek nie. aku rasa sangat cinta akan subjek nie. sebab bila belajar balik ia nye satu subjek yang sangat la mudah sebenarnya. bila dah suka tu memang mudah la nak score sesuatu subjek tu. moga dapat A la untuk subjek nie tak pon B- dan keatas. Amin... satu entry itu tidak akan menarik jika tak diselit kan gambar. selitkan la gambar walaupon sekeping.

library UniMAP study digital system before test


circuit digital system yang berjaya aku buat sampai LED dia menyala

sign paling mahal nak dapat sebab bila boleh demo baru boleh dapat sign nie yer.

katakan

"I LOVE DIGITAL SYSTEM 1"

No comments:

Real Time Web Analytics