Monday, March 7, 2011

Dato’ Hassan Mahmud Al Hafiz

Selamat tengahari semua kepada blogger di luar sana. entry kedua untuk harini. Aku nak cerita pasal tajuk entry aku. Siapa Dato’ Hassan Mahmud Al Hafiz? Merpuakan mantan Imam Besar Masjid Negara telah diamanahkan untuk menjadi Mudir (pengetua) yang membimbing calon-calon Imam Muda pada musim pertama. Asal aku tetiba je story pasal Dato’ Hassan Mahmud Al Hafiz nie??  Sebab pagi tadi sesampai je aku dekat station bus kangar aku terserempak dengan imam besar nie. Masa tu dia tengah nak naik bas balik KL la aku rasa. aku pon tak tengok dia naik bas nak balik mana. tak dan la aku nak amik gambar dia. kang apa pulak orang cakap. tu je la aku nak story. teruja sebab dapat tengok dia live.jumpa dia tadi dia berjubah hitam macam dalam tv yang kita selalu tengok tu.


Dato' Hassan Mahmud Al Hafiz

No comments:

Real Time Web Analytics