Monday, March 7, 2011

kekalahan Manchester United

Salam kepada blogger diluar sana. harini aku nak story pasal kekalahan Manchester United (ManU).haish la kepada peminat ManU yang ada terbaca entry aku nie aku mintak maaf la sesangat yer. masing-masing ada taste tersendiri. aku peminat chelsea yer. hehehehe.. tak silap aku haritu Chelsea vs ManU Tues 01 Mar 2011 ManU kalah dengan peroleh mata Chelsea 2 - 1 Manchester United. nasib baik la ManU ada jugak la mata. yang score kan goal untuk Chelsea David Luiz (54) Lampard (79) untuk ManU Rooney (29)

chelsea vs manchester united

Semalam pulak Sun 06 March 2011 Liverpool vs ManU. ManU kalah lagi semalam dengan peroleh mata Liverpool 3-1 Manchester United. ada jugak la mata untuk pasukan ManU. nie pon goal last minute untuk ManU. kali nie agak gempak yang menjaringkan goal untuk Liverpool 3 goal orang yang sama, Dirk Kuyt (33) Dirk Kuyt (38) Dirk Kuyt (64)  untuk ManU J.Hernandez (90+1). kepada pasukan ManU moga cuba lagi di perlawanan akan datang yang aku sendiri pon tak tau bila. 

liverpool vs manchester united

p/s : maju la chelsea untuk epl.

No comments:

Real Time Web Analytics