Sunday, March 27, 2011

doli char kueh teow

Selamat pagi ke pada semua blogger di luar sana. pagi yang sunyi dengan tiada gangguan lain jadi mudah la aku nak berblogging. dengan kelajuan internet streamyx dirumah nie. pagi nie aku nak story pasal semalam la. kemana saja la aku seharian. semalam ke taiping. sampai ke taiping aku berjalan. tujuan utama pergi tempah naju dan amik baju yang sudah di tempah di mat tailor. kalau sapa dok taiping tau la kot kata mana. glamour weyh mat tailor nie. Dr. Mahathir pon tempah baju dekat dia. 

Lepas amik baju tempah baju semua. perut pon dah lapar masing-masing so gerak terus ke doli untuk perkena char kueh teow dia yang kata nye sedap dan special tu. dekat doli bukan la jual char kueh teow jer macam-macam pon ada yang ada mee rebus, nasi ayam, kueh teow sup ayam, me kari, char kueh teow special, char kueh teow biasa. tu je la menu yang di sediakan. kalau korang nie nak tau aku ni nama je dok dekat perak dekat 11 tahun la dok perak nie. tapi semalam tu la 1st time aku menjejak kan kaki aku di doli char kueh teow. entah bile lagi nak dapat ke sana yer. 


Bestnya makan dekat doli nie kedai dia air-cond. tu yang best tu kita peluh-peluh dekat luar sana lepak kedai nie mang best la relax jer. lagi satu kedai dia kemas, bersih dan tersusun. tapi sentiasa penuh dengan customer orang tak putus-putus datang nak-nak hujung minggu macam semalam kan.

ko tengok la kakak aku nie orang dok gaduh lapar dan lagi marking paper quiz

nie la waktu perniagaan doli

waiting for order

pintu masuk kedai doli

kueh teow sup ayam aku

char kueh teow special terbaik weyh harga pon terbaik RM9.00 kalau makan tak habis rugi sebab mahal

No comments:

Real Time Web Analytics