Friday, March 25, 2011

selamat sampai

Salam kepada semua blogger. harinie aku berblogging di rumah aku di seri al-faizin. aku balik lagi minggu nie padahal baru je balik 2 minggu lepas. memandangkan kakak-kakak aku balik so aku pon join la 2 kaki aku nie balik jugak minggu nie. alhamdulillah aku sampai dekat rumah pukul 4.00 p.m on time tu. terima kasih kepada pakcik bas sebab bawak bas dengan berhati-hati dan selamat aku sampai rumah. 

Aku turun tadi dekat depan simpang gelung pepuyu. sapa dok bota tau la kot. kakak aku amik dekat depan. elok je sampai rumah salam mak dengan ayah kata nak keluar pergi ipoh. makanya ke ipoh la lepas tu. dengan tak tukar baju dengan perut lapar makan la 2 potong kuih bengkang tadi. keluar pergi ipoh nak pergi tempah baju untuk wedding kakak aku bulan 5 nie. 


Settle tempah baju dekat ipoh singgah makan di manjoi makan kueh teow goreng kerang. sebab masing-masing dah kelaparan sebab tak makan nasi masa keluar tadi. perut dah kenyang ke rumah datin rocky la pulak nak amik negela a.k.a kopi kesihatan. settle dekat rumah datin rocky singgah masjid negeri untuk solat maghrib then terus balik ke seri al-faizin.

Sampai-sampai rumah tak tukar baju apa lagi dengan tak mandi terus blogging. ish-ish teruk la perangai ko nie. peduli apa aku janji aku dapt post satu entry malam nie.

No comments:

Real Time Web Analytics