Tuesday, March 15, 2011

My 1st Contest : My besday

Selamat tengahari kepada blogger di luar sana. hari nie aku join satu contest. contest My Besday yang dianjurkan oleh fiqa. aku join sebab contest nya simple kena edit gambar. aku di invite satu event di facebook so terus bukak blog fiqa dan tengok syarat-syarat contest. so aku dah pon join contest ni dan nie la hasil nya.

banner contest


Syarat2 untuk contest nie senang jer :D
- kena follow Fiqa . Wajib . Sebab Fiqa nie kejam skit :D
-mesti buat satu entry untuk contest nie . tajuk ? suka ati korang la .
-letak banner kat atas tu . bukan gambar ZOMBIE tu , okes ?
-letak URL post anda kat ruang komen tu
-kalau boleh korang letak banner tu kat sidebar . senang Fiqa nak detect orang yang join contest nie .
-pastu kat bawah gambar tu korang wish besday

aku buatkan header untuk blog Syafiqah Sakura's Journal

Dikesempatan ini aku nak wish dekat fiqa happy becoming birthday moga panjang umur dan dimurahkan rezeki.birthday yang ke berapa nie not sure la sama ada yang ke-15 or yang ke-16. pape pon moga berjaya didunia dan akhirat.


p/s :aku main amik je la pelakon korea nie. entah sapa la.

No comments:

Real Time Web Analytics