Monday, March 14, 2011

thankx wish

Selamat pagi kepada semua blogger di luar sana. harinie dah msuk 14.3.2010 umur aku pon dah meningkat dari sehari ke sehari. harinie dah 21 tahun 1 hari. kejap je masa berlalu. masa aku call member aku  (fared) dia cakap aik harini harijadi ko ker? rasa macam baru je lagi hari jadi ko. tengok betapa cepat nye masa berlalu dengan kesibukan study lagi. masa berjalan tanpa disedari.

Semalam 13.3.2010 merupakan hari lahir aku yang ke-21. wah terasa tua la pulak padahal baru je 21 pon. muka awet muda kot. semalam aku dapat la wish daripada family, kawan-kawan facebook, twitter, UniMAP, SMTSI, SMKASR, yang istimewa. hahahaahah.. terima kasih la kepada yang wish birthday aku semalam. yang sanggup bersengkang mata semata-mata nak wish birthday aku. dan kepada yang lupa my birthday masih boleh wish lagi. hahaahahah.. tak malu mintak org wish.


Kepada kawan baik ku didie yang susah jer buat satu entry sempena my birthday. sangat terharu aku rasa. thankx again. ye member sampai mati weyh. nie entry nye member sampai mati. walaupon singkat dan ringkas tapi sangat bermakna bagi aku. dan tak lupa kepada blogger yang ada comment dientry aku semalam wish birthday. thankx a lot. sempat lagi blog walkign before nak sleep jumpa ada orang wish birthday aku dekat blog. tajuk entry nye online sebelah ayah.

Dan tak lupa juga yang ada sent message dekat aku wish birthday..
  1. didie
  2. haHs
  3. yugeraj
  4. shazatul shifaa zulaikha
  5. k.ngah
  6. nik zzati
  7. wan ahmad afzal ikram
  8. abby
  9. jee
  10. ainal
  11. (",)zack & amin
  12. wani 
  13. rosli
  14. noriwany nazri

"THANKS TO ALL MY FRIENDS. LOVE YOU ALL"

p/s : maaf ye entry kali nie agak panjang sikit.
gambar disusun mengikut siapa yang wish dulu begitu juga dengan nama yang mesej aku

No comments:

Real Time Web Analytics