Monday, March 21, 2011

olahraga : part 2

Salam kepada semua blogger disana. lama dah aku tak jenguk blog nie. tak menulis di blog nie dek kerana kesibukan aku di atas padang join olahraga tertutup UniMAP. okey harini aku nak story pasal olahraga untuk hari kedua pada 19.3.2011 pada hari sabtu.

Acara bermula dari pukul 8.30 a.m - 5.30 p.m. pelbagai acara yang berlangsung pada hari sabtu. antara acara yang dipertandingkan :
  1. 100m pelajar wanita (akhir)
  2. 100m pelajar lelaki (akhir)
  3. 200m pelajar wanita (s/akhir)
  4. 200m pelajar lelaki (s/akhir)
  5. lompat tinggi pelajar lelaki
  6. lompat jauh pelajar lelaki
  7. lompat jauh staf lelaki senior
  8. lontar peluru pelajar wanita
  9. 4x100m pelajar lelaki (s/akhir)

nie la antara acara yang dipertandingkan pada hari sabtu. ada lagi tak silap aku nie je la yang aku ingat nyer. hari sabtu punye event aku tak join. aku join untuk hari ahad punye event. tahniah kepada yang menang. jom layan gambar bawah nie.

4x100m baju hijau petronas tu team aku team ppkkp

tempat ke 4 acara 500m

acara 5000m pelajar lelaki

yang pakai nombor D02 tu tempat ke-2 bagi acara 100m pelajar lelaki

yang berbaju merah tu tempat pertama acara 5000m pelajar lelaki

starting acara 5000m pelajar lelaki

cik fairul pengurus olahraga tertutup UniMAP kali ke-7 untuk ppkkp

No comments:

Real Time Web Analytics