Friday, March 18, 2011

olahraga : secara ringkas

Salam kepada semua blogger di luar sana. aku nak cerita sikit ataupon secara ringkas untuk olahraga tertutup UniMAP kali ke-7 yang dia adakan di stadium utama kangar, perlis. aku baru je balik dari training dekat stadium utama. memang agak penat sebab lama tak training. terkejut sikit dengan track. okey tak apa aku mesti biasakan jugak. petang nie aku join acara 400m doakan aku moga lepas saringan dan boleh masuk ke final. amin. tak lupa jugak kepada kawan-kawan untuk hadir ke stadium utama kangar untuk menyokong kawan-kawan yang join olahraga.

Aku nak update sikit pasal kejohanan olahraga tertutup UniMAP kali ke-7 nie. petang tadi berlangsung nye pelbagai acara yang dipertandingkan. acara bermula dari jam 3:30 p.m - 5.30 p.m. antara acara yang dipertandingkan untuk hari nie :
  1. rejam lembing wanita
  2. lempar cakera lelaki senior
  3. lompat jauh lelaki
  4. lompat kijagn lelaki
  5. lompat tinggi lelaki
  6. 400m wanita s/akhir
  7. 400m lelaki s/akhir
  8. 1500m wanita senior
  9. 1500m wanita
  10. 1500m lelaki
  11. 100m wanita s/akhir
  12. 100m lelaki s/akhir
  13. jalan kaki 5000m lelaki veteran
nie la antara acara yang dipertandingakan untuk harinie. olahraga diadakan dari 18-20.3.2010. so pada esok hari dan hari ahad akan ada lagi acara lain yang akan dipertandingankan. aku mewakili pasukan hijau petronas daripada ppkkp sekarang nie ppk aku baru meraih dua pingat satu pingat perak dan satu lagi pingat gangsa dua-dua daripada acara merejam lembing kategori wanita. tahniah diucapkan.  esok ada acara yang aku pertandingkan moga aku dapat lepas untuk s/akhir. insyallah amin.

No comments:

Real Time Web Analytics