Sunday, April 17, 2011

2 alam & appalam

Hai hai sume. malam aku yang sangat bosan. dan weekand aku yang memborink kan sebab minggu nie aku tak balik rumah lagi. dan tak dapat nak balik rumah sebab semalam aku ada kelas digital system 1. lecturer nak habis kan sylibus tapi sampai semalam sylibus tak berjaya dihabiskan sebab banyak halangan dengan student ramai tak datang dan masa mencemburi dan lecturer pon ada hal lain. so continued la kelas pada selasa malam.

Okey malam aku yang sunyi dan sepi. 2 dak rumah aku yang selalu aku lepak bersama tak ada. sornag balik sp dan sorang lagi overnight kemana aku tak tau la. so malam nie aku hanya lepak dirumah seharian tak ada kemana pon. aku pon layan la mana-mana movie yang aku tak layan lagi. 2 cerita yang menjadi pilihan hati untuk di tonton satu cerita 2 alam & satu lagi cite appalam.


Antara dua cerita yang aku tengok nie satu cerita je yang menarik perhatian aku. satu cerita lagi membosan kan dan jalan cerita sangat slow. yang best cerita appalam aku kasi 4 daripada 5 bintang. cerita yang bisan tu of course la cerita 2 alam cerita entah apa-apa motif dia nak bagitau pasal adam menjadi ayu. kalau nak tau lebih lanjut cerita nie korang kena tengok sendiri dan paham kan. aku kasi 1/2 bintang dariapada 5 bintang. dua-dua cerita nie cerita lama tahun lepas punye cerita. korang nak tengok pon okey tak nak tengok pon tak rugi apa-apa. nak bagitau cekat sinie cite appalam tu adaptasai daripada cerita papadom.


poster 2 alam
poster appalam

p/s: tengok cerita tamil lagi best la daripada tengok cerita melayu

No comments:

Real Time Web Analytics