Tuesday, May 17, 2011

lagu negaraku versi nia

Selamat malam semua nya. lama la aku tak modal untuk berblogging. tapi malam nie aku ada idea sebab nya baru lepas video call dengan kakak aku nun jauh di seri kembangan. entah dok mana pon tak sure la aku. kalau video call dengan dia mesti la video call dengan anak dia sekali merangakp anak buah aku la. nia nama nya. malam tadi dia dok nyanyi lagu negaraku entah berapa kali dia ulang pon aku tak tau la kan. korang layan kan je la gambar bawah nie. semua nya ada 60 keping mimik muka nia masa menyanyikan lagu negaraku nie.






























































p/s : tolong jangan copy paste gambar nie. gambar nie hak cipta terpelihara.
aku malas nak letak watermark dekat setiap gambar sebab banyak sangat.

No comments:

Real Time Web Analytics