Thursday, May 12, 2011

routin harian aku

Cuti sem nie dok rumah bukan la sekadar merehatkan otak sahaja. tapi adala keje-keje sampingan yang aku kena buat selain daripada mengemas rumah tu biasa la kan tak yah dicakap kan lagi nie. tapi keje sampingan yang aku buat nie bukan selalu dibuat sebab keje nya mungkin 4 tahun sekali ke buat dan jarang-jarang la buat.

Kerja pe la yang aku buat tu kan yang jarang-jarang buat. memandangkan 28.5.2011 nie kakak sulung aku kawen so keje sampingan aku adalah menjadi pembantu peribadi merangkap s/u ayah aku dirumah sebab keje aku adalah menampal alamat, nama dan setem di envelop kad kawen untuk di hantar kepada para jemputan. 

Start daripada aku balik perak hari ahad, 8.5.2011 sampai la sekarang nie, nie la keje yang aku kena ngadap. kalau sehari dah kena buat 39 envelop kira la dah berapa banyak aku buat. macam dalam gambar bawah nie, nie baru sikit. tiap-tiap hari ada je la orang yang nie bagi nya. nak dekat hari kawennye aku rasa stop la kot buat benda nie.



nie la keje aku

potong alamat

tempek alamat dekat envelop

tempek setem

 Keje seharian pon dah penat buat so aku pon merehat kan badan dengan melayan cite baru keluar tahun nie jugak thor. cite nie aku boleh katakan TERBAIK TERGANAS TERBAIK TERGANAS TERBAIK TERGANAS TERBAIK TERGANAS TERBAIK TERBAIK TERBAIK!!!!!!!!!! aku kasi five start untuk cerita nie.. tak rugi pon pada korang yang nak tengok cerita nie. kalau tengok 3D panggung pulak tu sure gempak.

No comments:

Real Time Web Analytics