Wednesday, May 11, 2011

seharian di sp

Aku nak sambung cerita aku pasal weekand lepas seharian aku di sp. actually tak ada la seharian kan. memandangkan aku check in di sp inn so pagi tu jugak chek out lepas breakfast maka nye mengabis kan masa di sp sebleum bergerak pulak ke perak. destinasi utaman nye nak pergi hantar kad kawen dekat kawan-kawan ayah dengan mak aku lepas tu cari barang sikit. lepas pergi singgah tengok rumah "hantu" k.long yang telah 10 tahun ditinggalkan. rumah yang bank lelong kan. and then haritu pergi singgah kedai karpet bekenan dengan karpet ni memang la style urburn la jugak. cantik-cantik aku suka. hehehehe. lepas tu singgah makan tengah hari dekat nasi lemak cinta sayang. nama kedai je nasi lemak tapi beli lunch makan nasi campur la kan. memang terbaik la lauk dia sedap. perut pon kenyang mata dah mengantuk singgah ke rumah k.long mandi, landing, semayang lepas tu bergerak balik perak. alang-alang dah ada dekat kawasan kedah singgah rumah besan ayah aku dekat padang serai, kulim. bak kata ayah "rumah orang lain boleh singgah tak kan rumah besan tak singgah pulak". betul jugak tu. aku sepanjang dalam kereta tu paham-paham la membuta je keje aku tup-tup dah sampai tempat nye. teruk-teruk. hahahaha..


masa breakfast sementara tunggu mak dengan ayah siap makan

nie  kawan mak dengan ayah masa pergi haji tahun 2008

ayah aku dengan pakcik yusree

mak aku dengan aunty dilla

rumah sapa la besar nau nie. dua bijik ye rumah nye.

makan tengah hari dekat nasi lemak cinta sayang

ayam dengan ikan panggang terbaik wooo

lauk tempe dengan tauge feveret k.lomg ko

terliur tak singgah la kedai nie masa kitorang datang dalam pukul 12 lebih tu pon lauk banyak dah habis sebab time office hour kan

No comments:

Real Time Web Analytics