Wednesday, June 15, 2011

Hotel Seri Malaysia Kangar Perlis

Mulakan pagi dia kolej kediaman tun ghafar baba (kkf) dengan semangat dan sem baru. harini aku nak review pasal hotel seri malaysia kangar perlis yang baru sahaja di lauch pada bulan mei 2011 baru-baru nie. 11.6.2011 (sabtu) aku gerak balik ke perlis yang aku ada ceritakan di entry sebelum nie. so sebelum balik ke kkf aku stay semalam di hotel seri malaysia yang agak tidak jauh daripada tempat aku.

Apa yang aku nak review pasal hotel nie aku nak kata kan hotel nie jauh berbeza dengan hotel-hotel seri malaysia yang aku pernah duduk sebelum nie. memang setakat nie hotel seri malaysia yang best aku duduk la aku rasa. tapi yang dekat ayer keroh baru-baru nie aku duduk pon best jugak. tapi setiap hotel ada kelebihan dan kekurangan nya la kan.


Hotel Seri Malaysia Kangar, Perlis

Kelebihan 
  1. breakfast yang sedap dan menarik
  2. harga yang agak berpatutan
Kekurangan
  1. wi-fi tak ada
  2. astro tak ada

main entrance hotel seri malaysia kangar, perlis

pandangan hotel dari bilik aku

pandangan hotel dari bilik aku

ni bilik yang aku duduk dengan mak ayah aku

nie bilik untuk family sangat selesa

nasib baik la tv disediakan

nie almari dia siap ada lampu ko

aku ingatkan tak ada swimming pool rupa nya ada. tak dan aku nak mandi manda di sini

No comments:

Real Time Web Analytics