Saturday, June 11, 2011

cuti sem berakhir

Sementara menunggu mak ayah aku bersiap. elok la kira nya aku menaip satu entry sebelum aku bergerak pulang ke bumi indra kayangan. sedih la pulak kan nak meninggal kan kampung halaman di perak untuk meneruskan perjuangan aku di UniMAP, perlis yang aku tak tau bila officialy aku akan meninggal kan bumi indra kayangan nie. aku sudah agak jemu menjejak kan kaki aku disana. tapi demi meneruskan perjuangan aku yang belum habis nie aku teruskan juga untuk menggulung diploma yang akan aku capai beberapa tahun lagi. gunakan la peluang yang ada ini untuk mencapai cita-cita.

So harini, (sabtu) aku nak bergerak pulang ke UniMAP tak pasti la direct balik kolej ke atau stay semalam dekat mana-mana. janji aku selamat sampai di bumi indara kayangan. hope ayah aku bawak kereta dengan berhati-hati semoga pergi dan balik dalam keadaan selamat. amin.. sebelum balik terus ke perlis nak kena singgah beberapa destinasi sebab nya ayah aku harini banyak jemputan kawen. berapa buah rumah tu aku tak pasti la.

Cuti sem aku pon dah habis selama sebulan lebih aku cuti dengan pelbagai kejar yang dibuat dan pelbagai event yang diadakan. alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar. hope sem baru dengan semangat & azam yang baru aku dapat buat yang terbaik untuk sem nie. dan memperoleh result yang lebih cemerlang daripada sem sebelum-sebelum nie. selamat datang sem baru.

No comments:

Real Time Web Analytics