Saturday, July 9, 2011

download movie

Balik rumah melakukan misi utama iaitu mendownload movie. Tak kisah la whatever movie pon melayu, cina, orang putih and etc. semua aku layan. aku nie jenis suka mendownload movie tapi tengok nya idok. Itu la tabiat aku. Tapi kalau aku download movie melayu itu harus la tengok yang seram, romantik, ganas, lawak yang entah apa-apa pon aku layan jugak sebab dia movie melayukan satu-satu nya movie yang tidak memerlukan subtitle.


Jom usya movie apa yang aku sempat download sepanjang aku balik rumah dari hari rabu-sabtu nie. Macam-macam ada movie yang aku download. yang aku tak pernah dengar pon aku bantai je download sampai nak penuh la Local Disk (C:) & Local Disk (D:) aku nie. habis tengok harus la delete kan. Simpan movie mana yang penting jer.

  1. Green Lantern Emerald Knight (2011)
  2. Priest (2011)
  3. Sucker Punch (2011)
  4. The Matrix Revolutions (2003)
  5. X-men First Class (2011)
  6. Empire of Assassins (2011)
  7. Love Kitchen (2011)
  8. The Eagle (2011)
  9. What Women Want (2011)
  10. Stanza Cinta (episode 1-13) *baru 2 peisode tayang dekat tv so aku ada 2 episode je la

No comments:

Real Time Web Analytics