Monday, July 11, 2011

nur kasih the movie

Salam semua. aku baru je lepas layan satu movie nur kasih the movie. cerita yang aku tunggu-tunggu kan tahun nie. yang di war-war kan hanya keluar di panggung wayang sahaja. malam tadi aku cek dekat syok.org dah keluar maka nya aku download terus. habis download aku layan la. aku nak tengok la best ke tak sebab yang nur kasih the series sangat la best sangat la menyayat hati aku sedih la aku tengok cerita tu sampai mengalir la air mata aku.

Compare dengan nur kasih the movie nie yang aku boleh kasi komen cerita dia biasa je la. okey menarik. tapi susah sikit nak paham part akhir-akhir tu. banyak sangat la pulak watak muncul time tu. biasa la kalau the series dijadikan movie aku pikir camtu la akan jadi tak best la. aku boleh kasi 3/5 star tu je la. sapa yang tak tengok lagi tu tengok la bagi comment korang pulak lepas tengok cerita tu.



"ambil la apa saja kecuali nur. itu janji adam"



No comments:

Real Time Web Analytics