Monday, September 5, 2011

majlis perkahwinan kak fir

4.9.2011 bersamaan 6 syawal aku menghadiri majlis perkahwinan kawan baik kakak aku, firdaus. majlis perkahwinan yang diadakan di dewan bandaraya kinta. aku join majlis tu daripada bermula majlis sampai habis nya majlis. tema pengantin warna biru. walaupon majlis haritu berjalan dengan lancar tapi agak kelam kabut sedikit la majlis nya. majlis bermula dari jam 11.00 a.m - 3.00 p.m. majlis perkahwinan buat masa raya so tak ramai mana la orang yang datang kan. sebelum pukul 3.00 p.m dah  ready nak kemas dewan dah.

Nama pengantin perempuan nie lebih mesra dengan panggilan fir. kalau aku panggil kak fir la sebab umur nye 30 tahun. berkahwinan dengan pasangan nya bernama asrul berasal dari pada kulim kedah dan bekerja di pulau pinang. kak fir nie pulak bekerja sebagai lecturer dia uitm merbok, kedah. mengajar subjek apa tu aku tak pasti la kan. akad nikah nye pada 4.9.2011 bersamaan 5 syawal yang diadakan di masjid si putih perak. dengan sekali lafaz sahaja. gambar nikah tak ada sebab aku tak pergi.

hantaran kepada pihak pengantin perempuan

bilik pengantin

hantaran kepada pihak pengantin lelaki

kek pengantin 2 tingkat

pelamin dan meja makan pengantin

nie pelamin dekat rumah kak fir dekat tronoh. pre pelamin nama nye.

antara tetamu yang datang

ni hos yang diimport khas daripada uitm merbok remy nama nye

menu pada haritu nasi minyak, acar buah, jelatah, rendang daging, ayam goreng rempah

wedding planner yang diimport daripada ipoh

banner pengantin


ketibaan pengantin

pengapit pengantin yang merupakan sepupu kepada pengantin perempuan

doorgift untuk tetamu yang datang

pesembahan silat lincah daripada gopeng

ahli keluarga pengantin perempuan

ahli keluarga pengantin lelaki

bersama k.long & abg daing. bawah 3 orang tu student uitm merbok.

No comments:

Real Time Web Analytics