Saturday, November 19, 2011

akan merindui korang

21/11/2011 nie mula kehidupan baru aku dengan sem baru dan azam yang baru untuk mengabiskan diploma aku untuk 3 sem sahaja lagi. sem-sem yang akan datang aku akan mengharungi dengan seorang diri disebabkan kawan-kawan aku yang lain semua nya dah habis belajar. 

sem lepas merupakan sem last aku bersama dengan diorang. banyak kenangan pahit dan manis aku bersama dengan diorang sebelum diorang habis belajar. kitorang banyak hang out bersama sem lepas. memang happy la lepak and serumah dengan korang nie. 

sem lepas dapat dak rumah pon best dak kelas pon sama best jugak. so zaman keseronokan tu dah pon berakhir sem lepas. sem akan datang nie aku tak tau la macam mana kehidupan aku. hope aku dapat harungi la sorang diri. dekat bawah nie ada 16 keping gambar yang aku nak share dekat korang antara sepanjang aktiviti aku sem lepas. aku akan merindui korang semua. ada rezeki kita akan berjumpa di luar sana. insyallah.

dekat alor star mall lepak tengok wayang cerita kl gangster

lepak pantai kuala perlis dengan dak rumah 

hujung minggu mandi-manda di bukit ayer. 

at jitra mall tengok wayang dengan dak kelas cerita transformer

lepas makan malam lepak dengan dak kelas kat tepi pantai kuala perlis

petang-petang lepak pantai kuala perlis

karoke dengan dak rumah dekat kangar

berbuka puasa dengan dak kelas dekat koma laut kuala perlis

at d'blanga dengan dak kelas dan dak rumah aku

paling best main badminton selama 2 jam dengan dak rumah dengan dak kelas

at alor star mall kebetulan jumpa yuna

ha nie kawan aku syah yang rajin turun naik perlis lepak dekat kuala perlis

raya at unimap tahun 2011

aku tak terlepas menyaksikan EYReC

tempat yang paling aku suka lepak petang-petang dekat koperasi 

dekat depan koop lepak-lepak

No comments:

Real Time Web Analytics