Wednesday, November 23, 2011

sem baru

Alhamdulillah aku sekarang dah ada dekat UniMAP untuk teruskan pengajian diploma aku yang akan habis untuk beberapa sem sahaja lagi. aku start sem baru 21/11/2011 (isnin). harini baru hari ke-3 aku berada di UniMAP. memandangkan sem baru makanya dengan azam baru, kawan baru, lecturer baru cuma rumah je lama tapi housemate baru.

Aku yang batch 08/09 nie memang agak kesunyian la sikit dan agak boring sebab semua member aku dah habis belajar. yang extand pon semua nya dah habis diorang tengah latihan industri sekarang nie. tinggal la aku sorang-sorang dekat sinie. hope sem depan merupakan sem last aku dekat UniMAP nie untuk mengabiskan pengajian diploma aku. 

Sem nie pada aku sem yang agak tough jugak la pada aku. sebab subjek nye agak susah. tapi tak apa aku akan cuba buat yang termampu supaya bagi lepas sem nie. walaupon sem nie aku hanya amik 4 subjek 12 jam kredit. tapi insyallah aku boleh bawak la kot. aku tak tau lagi la macam mana sebab baru 1st week dekat sini kelas pon banyak batal daripada ada. aku ucapkan all the best la kepada kawan-kawan aku untuk sem nie. hope semua lepas untuk sem nie. insyallah.


No comments:

Real Time Web Analytics