Sunday, November 6, 2011

celebrated birthday adik aku (asyran)

Salam aidil adha buat semua umat islam di seluruh malaysia. dan tak lupa kepada semua blogger. sempena hari raya harinie family aku ada buat celebrated sikit sempena birthday adik aku yang ke-19 tahun. actually birthday adik aku bukan la 6/11 tapi 5/11 so celebrated lewat satu hari. 

Lepas solat sunat aidil adha tadi ayah aku buat bacaan doa sikit sempena birthday adik aku dan sempena hari raya aidiladha.


nie la kek indulgences untuk adik aku. kakak aku belanja

sebelum potong kek bacaan doa dulu

bacaan doa oleh ayah aku

yang abang aku dengan kakak aku nie sibuk bertwitter

bacaan doa selamat sebelum potong kek kumpul kami sekeluarga

tak cukup forum ye ahli family nie kakak aku sorang lagi beraya di kulim tahu nie

ha nie la birthday boy semalam. adik aku asyran.

No comments:

Real Time Web Analytics