Thursday, May 3, 2012

welcome bulan may

Wah sedar tak sedar kita dah dalam bulan may dah. harini merupakan hari ketiga dalam bulan may. masih tak telambat lagi untuk aku nak ucapkan happy labour day kepada semua pekerja dan termasuk kepada suri rumah diorang pon pekerja jugak tu. off satu hari tak yah buat pape. hehehehe..

Sedar tak sedar juga dah nak abeh cuti dah aku nie. takda la nak habis sangat pon adala dalam sebulan lebih lagi cuti aku nak berakhir. aku nak menikmati saat-saat akhir cuti aku di perak. sem depan sure aku busy punya. aku dah nak kena siap kan semestral project aku dengan sem depan aku amik muet lagi. sem depan pula cuti ada sekali je tu pon masa cuti raya puasa.

Walaupon sem depan kelas aku tak banyak mana aku sure busy dengan project aku. tak busy pon aku nak kena siap kan project aku sem depan. memang susah bila nak kena siap kan project dalam masa yang singkat. hanya satu sem untuk siap kan semestral project. hope dapt siapkan dan dapat buat yang terbaik untuk sem depan. amin.

No comments:

Real Time Web Analytics