Monday, April 30, 2012

penghujung bulan april

Salam kepada semua blogger. hari nie merupakan hari last untuk bulan april dan merupakan penghujung bulan april yang bersamaan 30/4/2012. hari aku dengan mak ayah aku keluar pergi ipoh atas urusan mak dengan ayah aku la. office hours paham-paham je la memang jalan sangat busy. nak-nak pulak berurusan dengan orang office memang penuh dengan umat nyer. harinie pergi ipoh pergi maybank bayar duit kete mak pastu terus ke celcom centre mak nak tukar prepaid kepada postpaid. ada ke sebesar-besar perak nie ada tiga celcom centre tak silap aku dekat ipoh, teluk intan dengan taiping je yang ada. kan jenuh tu kalau nak berurusan dengan orang celcom. kalau rumah dekat dengan celcom centre tak apa la jugak. 
 
settle urusan dekat ipoh balik la terus ke bota. on the way balik ke bota singgah semayang asar di Masjid An Nur UTP. lepas tu singgah la pasar malam tengok apa yang ada dekat pasar malam yang ramai nau orang suka pergi. jalan-jalan punye jalan dekat pasar malam tu jumpa la macam-macam orang. mak aku biasa la tempat dia katakan. jalan sikit jumpa cikgu nie jalan sikit jumpa cikgu. last-last jalan punya jalan jumpa kawan mak kebetulan pulak isteri dia pon cikgu aku masa kat teknik dulu. mula-mula tak kenal aku last-last aku introduce nama aku baru la kenal. mekaseh cikgu sebab masih kenal saya lagi. hehehehe...
 
hari pon dah malam maghrib pon dah nak masuk. apa lagi bergerak pulang ke seri al-faizin. dekat bawah nie sedikit gambar daripada Masjid An Nur UTP yang sempat aku tangkap tadi.
 
tengok matahari pon dah nak terbenam dah. silau mata aku tengok nya.

nie depan Masjid An Nur UTP laman dia.

ha ni la Masjid An Nur UTP yang selalu aku singgah semayang tu.

tanaman di Masjid An Nur UTP.

nie pasar malam dekat seri iskandar yang aku singgah tadi.
 

No comments:

Real Time Web Analytics