Tuesday, November 13, 2012

Istanbul aku datang

Selamat bercuti dan selamat hari deepavali kepada semua kaum india. Harini off day la sebab cuti hari deepavali. Cuti harini bukan duduk saja dirumah tapi aku ke ipoh dengan abang and adik aku. Diorang yang ajak aku keluar kata nya nak pergi tengok wayang. Aku pon on selalu la memamg dah lama menunggu diorang ajak keluar tengok wayang pulak tu. Terus aku cakap nak sebab nak tengok istanbul aku datang. Dah ramai yang kata cite dia best so aku tak nak la ketinggalan untuk tengok nya jugak. Lama jugak aku tak jejak kan kaki ke panggung wayang nie. Last tengok wayang pon tak tau bile tengok cerita apa pon tak ingat dah.

Niat dihati abang and adik aku nie nak pergi tgk skyfall aku tak ada hati pon nak tengok cerita tu. Target panggung wayang yang nak dituju pergi yang dekat je la dekat AEON station 18 tapi aku sempat survey dekat internet dekat situ tak ada tayang istanbul aku datang yang ada pon skyfall. Aku cakap tak nak la tengok skyfall nak tengok istanbul aku datang jgak terus kan perjalan ke ipoh parade sebab situ ada tayang. Ada jam 2.00p.m, 4.00p.m, 6.00p.m tak silap aku la. Kitorang sampai pon dekat pukul 2 lebih so tak dan la nak tengok show pertama. Kitorang booking jam 4.00p.m. Sempat la nak makan semayang semua. 

Sementara menunggu show time pergi singgah makan dekat kenny rogers roaster. Dah tak banyak choice dalam tu. So makan je la situ. Settle makan pon dekat pukul 3 lebih singgah semayang then tunggu show time. Agak lambat jugak la nak masuk panggung. Nak tunggu cleaner mengemas dalam panggung baru boleh masuk. Show time pon bermula. Kitorang pergi empat orang. Dua abang aku, adik aku dengan aku la. So amik seat 3 daripada atas. Memang puas hati la. Panggung pon full house. Sebelah aku yang tinggal seat sorang pon ada jugak orang. 

Aku sangat puas hati dan rasa sangat berbaloi la pergi tengok wayang tadi. Cite melayu yang tak slow, tak boring. Suka hero dengan heroin nya berlakon. Kalau rate yang aku nak bagi untuk cerita nie aku bagi 5/5. Sangat puas hati. Kalau nak ajak tengok kali kedua pon aku mau pergi. Hahahahaha......

meal aku lunch tadi

ready to watch Istanbul Aku Datang


1 comment:

saifudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Real Time Web Analytics