Saturday, January 5, 2013

review jab tak hai jaan

Morning you all. Wah sempat lagi tau wish morning. Pagi yang sejuk dan dingin. Daripada semalam lagi hujan tak berenti-renti sampai la ke pagi nie sampa la sekarang. Banyak syiok wooo. Dok rumah sorang tiada gangguan semua keluar pagi-pagi lagi entah kemana diorang aku pon tak tau la. Hari pon hujan aku pon apa lagi bukak laptop layan hindustan yang tertunggak semalam la. Cite Jab Tak Hai Jaan. Semalam tengok dah time nak tidur mata pon dah tutup awal sebelum cerita habis. Sempat la aku layan cite nie semalam sejam lebih.

So pagi nie tak ada buat pape aku sambung layan hindustan Jab Tak Hai Jaan. Cite nie lam dah tayang nye kat panggung 13.11.2012 lagi. Sempena 1st day deepavali. Baru semalam keluar link download di internet. So aku pon selalu la download nye. Kalau korang nak download boleh la ke laman sesawang syok.org. Gambar cantik with english subtitle. Tak rugi la kalau ko download and penuh kan hard disk korang tu. Memang sangat berbaloi-baloi. Kalau sapa yang pergi tengok kat wayang lagi best kot. Sepanjang jalan cerita dia tak membosankan. Rasa nak ikuti je setiap scene dalam cerita nie.

antara screen shot yang dalam cerita nie. memang gambar cantik. 

Apa yang membuatkan aku nak tengok and membuatkan cerita nie best sebab hero yang berlakon harusla hero no 1 hindustan Shah Rukh Khan (SRK) dan heroin nya Katrina Kaif & Anushka Sharma. Aku bagi rating untuk cerita nie 5 star. So aku yang kureng minat hindustan nie boleh kata rate begitu yang giler hindustan apa entah lagi. Aku layan hindustan SRK belakon and yang aku rasa jalan cerita dia best je. Lain tak ada layan mana pon. 

So aku nak share sedikit sinopsis dalam cerita nie. Tak banyak mana pon. Nak tau kisah selanjut nya pasal apa cerita nie dan mengisahkan apa boleh la tonton sendiri and korang pulak review macam mana cerita nie. Betul ke tak seperti mana aku katakan. Enjoy!
After finding and losing his true love in London, Samar Anand defies death by becoming a bomb disposal expert for the Indian Army. Returning to London after 10 years, he suffers amnesia after an accident. Will he be reunited with his love?
walaupo dah berumur shah rukh khan nie tapi tetap kacak dalam filem nie. 

INFO
Genre: Drama | Romance
Runtime: 179 min
User Rating: 7.4/10 from 17,467 users
Country: India
Language: Hindi
Subtitle: English

No comments:

Real Time Web Analytics