Friday, September 13, 2013

Syukur Alhmdulillah

Alhmdulillah syukur tak tehingga ke hadrah Allah S.W.T kerana lagi sekali bagi aku peluang untuk meneruskan pengajian aku dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan (Kepujian)(Kejuruteraan Komputer) di Universiti Malaysia Perlis (UniMAP). Terima kasih kepada mak ayah, adik beradik, kawan-kawan yang tak putus-putus mendoakan untuk aku agar aku mendapat tempat di UniMAP.

Akhirnya segala doa aku dan apa yang aku hajati selama ini telah pon termakbulkan dan Allah telah pon tunaikan. Tak terkata aku dibuat. Segala persoalan dan tanda tanya yang korang nak tau selama ni telah pon terjawap aku berjaya menyabung pegajian aku. Jumpa korang nanti pada 17 September 2013 pada hari selasa. 

Tepat jam 12.00p.m tadi aku check result rayuan aku alhamdulillah aku berjaya mendapat tawaran ke UniMAP sekali lagi walaupun pengambilan kedua. Aku tetap bersyukur. Diharap peluang yang diberikan kepada aku kali ni dapat aku manfaatkan dengan sebaik nya nanti. Insyallah. Amin. Dan tidak lupa jga kepada kawan-kawan yang dapat tawaran sama macam aku, aku ucapkan jutaan tahniah. Jumpa korang di UniMAP nanti.

semakan dibuat pada 13 september 2013 jam 12.00p.m

ini la keputusan nya.

No comments:

Real Time Web Analytics