Saturday, December 6, 2014

Street Art Semeling, Kedah

Masih cerita minggu lepas jugak. Aku balik Sungai Petani, SP rumah kakak aku dekat sana. Sebab esoknya nak datang kenduri dekat padangg serai yang aku post sebelum nie. Aku turun SP hari sabtu lepas. Kalau aku ada rumah kakak aku tu kemana dia pergi aku ikut je la. Sampai je aku kat rumah kak aku ajak kuar makan. Tany aku nak makan mana aku cakap la aku ngidam nak makan cake red velvet secret recipe. Kakak aku bawak la makan sana dekat je dengan rumah nya. 

Lepas makan kakak aku pergi UiTM pulak tak tau la apa dibuatnya sementara nak tunggu parents aku sampai. Settle je dekat UiTM balik la rumah ondaway nak balik tu lalu la dekat semeling. Semeling tu dekat daerah Kedah Tua. Singgah sekejap sana abang ipar aku pergi beli satay untuk makan malam pulak takyah la nak keluar pulak malam nanti makan apa ada jer. 

Sementara tunggu satay siap bakar aku keluar la jenjalan kat kawasan belakang lorong tu. Kalau korang nak tau dekat kawasan semeling nie ada street art yang aku rasa dalam 60 lebih gambar nya. Menarik-menarik aku tengok. Kalau bawak kawan boleh la tolong tangkap kan gambar sekali dengan street art tu ni pergi sorang tangkap je la gambar street art. Ni la 1st time aku pergi tengok street art sendiri depan mata aku. Selalu tengok kengkawan post gambar dekat instagram, twitter, facebook la. Mana-mana street art aku tengok semuanya menarik cuma 3D tak 3D gitu la. Jom layankan gambar street art. Tak semua aku post aku pilih randomly. Kalau korang nak tengok banyak lagi gambar street art dekat semeling boleh la ke facebook aku Amal Anuar














No comments:

Real Time Web Analytics