Wednesday, October 21, 2015

Jerebu

Haritu baru je reda sikit jerebu sebab hujan tak berenti. Sekarang nie kecoh balik pasal jerebu. Bukan jerebu biasa² tau. Sekarang lagi teruk dari sebelum nie. Tak caya korang cek dekat API Malaysia. Aku baru je cek malam tadi API dekat perlis dah mencecah 191. Nampak tak udara sekarang tak sihat. Alhamdulillah kedaan aku okey lagi setakat nie. 

Bukan takt dekat perlis je teruk aku tengok dekat API Malaysia satu Malaysia nie jerebu teruk sampai sekolah dah 3 hari tutup la sebab jerebu punya pasal. Tengah tunggu berita dari pihak Universiti je bila akan dapat cuti nie. 

ni gambar aku tangkap pagi tadi kawasan kolej aku dekat pauh putra, perlis

API Malaysia aku cek pakai apps MY Air Index

kawan aku share mengatakan sekolah masih ditutup


No comments:

Real Time Web Analytics