Monday, October 19, 2015

1 Malaysia

Cina, India, Melayu siapa pon kita tetap 1Malaysia. Tu la status yang aku tulis dekat facebook semalam. Tapi aku delete dah kang timbul kontroversi pulak aku malas la cari gaduh dengan sesiapa. Be professional. Cewah.

Asal aku buat status macamtu sebab berkaitan yang entry aku buat sebelum nie la. Aku tak tau pulak dia dengan kaum lain tak boleh bergabung. Dia macam alahan dengan bangsa lain kalau dok satu rumah sebab macam eiiwww menggeli kan kot.

Pada pendapat aku tak semua orang berbangsa lain macam tu. Kawan² aku kot semua okey jer tak ada yang menjijik kan pon perangai. ƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑ. Berbalik pada status aku tadi tu dia kata kena la jaga sensitivity orang lain sama camtu la dia komen kat status aku. Iolls okey jer. Cerita dekat facebook habis dekat facebook. Andai kata ko terbaca blog aku nie habis kat sini je la. Kita 0-0 mintak amoun dan maap. Satu je aku nk cakap manusia tak pernah lari dari buat kesilapan. 

No comments:

Real Time Web Analytics