Saturday, June 6, 2009

tag 20

tag dari kakak aku banyak betul la soalan nye.


1. bekas kekasih saya adalah...
tak ada bekas kekasih la

2. saya sedang mendengar...
cerita di tv

3. mungkin saya patut...
menghabis kan jawap tag dan blog

4. saya suka...
siapa yang suka pada saya

5. sahabat- sahabat saya...
laki ada pompuan pun ada

6. saya tak faham...
belaja subject electrik dan digital. ssh sgt!!

7. saya kehilangan...
idea untuk berblog

8. ramai yang berkata...
belajar ni memang susah tak ada yang senang.

9. cinta itu adalah...
bukan semuanya indah

10. disuatu tempat, seseorang sedang...
khusyuk menyiap kan tesis nye iaitu k.long aku

11. saya akan cuba...
mengubah cara belajar saya start daripada sem3

12. telefon bimbit saya...
sony ericsson k700i dan nokia 1200

13. ayat selamanya membawa maksud...
sampai bila-bila

14. bila saya terjaga...
saya fikirkan apa yang hendak dibuat harini

15. saya paling meluat...
orang yang sensitif dan cepat merajuk

16. pesta / parti adalah...
tempat berkumpul dan bertemu rakan- rakan / kaum keluarga

17. haiwan yang paling comel pernah saya temui...
kucing dan rabbit

18. peringkat umur yang paling menyeronokkan...
semasa zaman sekolah ku

19. hari ini...
hari sabtu

20. malam ini saya akan...
buat keje mak dan ayah saya yang diorg suruh

21. esok pula saya akan...
buat keje umah dan mengemas umah

22. saya betul- betul inginkan...
kamera dslr, motor LC, nokia E75, kereta nissan latio sport

23. ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini...
tak suka tengok cermin sebenarnya muka ku teruk

24. pusat membeli belah @ arked permainan...
pusat membeli belah

25. makanan barat @ jepun...
barat

26. bilik terang @ gelap...
terang okey gelap pon okey la kalo nak tido

27. makanan segera adalah...
lazat tapi tak berkhasiat

28. ayat terakhir yg anda telah katakan pada sesorang...
tak manis pon

29. siapa yang ingin anda tag...
etty seorg je la

No comments:

Real Time Web Analytics