Saturday, June 6, 2009

tag 21

tag diterima daripada etty disuruh jawap dengan segera tapi lambat la jawap nye. sory yer late.


1. What were you doing five years back?

* masa tu aku kat SMKASR aku form2
* Semekasri student
* duk hostel memang best tapi belajar banyak kekangan nye
* dengan laki tak penah tegur pon
* time ni aku baik ngan my best frenz didie
* tetubuh nye f8 masa nie la

2. What are the five things on your to-do list today?

* nak kemas belakang umah
* buat tag dan awrad di blog aku ni
* nak cek email yang masuk
* nak cari orang yang nak buat duit
* nak tolong mak aku scan gambar

3. What are the five snacks you enjoyed munching?

* cadbury.
* cloud9
* nugget milo
* wafer milo
*

4. What are the five things you'd if you turned to be a billionaire?

* going haji with my family
* nak kete nissan latio sport kaler merah
* motor LC kaler merah
* kamera dslr
* laptop toshiba

5. The five persons I wanna tag.

* sape nak tag nie amik la

No comments:

Real Time Web Analytics