Thursday, July 2, 2009

Amal nape lama tak online?


korang mesti tetanya-tanya pelik dan hairan kan nape la aku nie lame tak mengonline kan diri. sebab nye kat kawasan rumah aku nie kabel telefon nye kena curi ada la dalam 5 tiang kabel tu kena curi. dah la rumah-rumah yang terplih jer telefon rumah tak boleh guna. antara nye rumah aku nie la. 10 buah rumah yang terlibat dengan kerosakan telefon dirumah. secara tak langsung nyer internet kat rumah pon tak boleh la guna. so aku tak oleh la nak mengonlinekan diri nie ada dalam masa sebulan kot aku tak online. agak rindu jugak la nk online nie kan. tapi kini aku boleh online seperti sedia kala di rumah tanpa rasa bosan lagi dirumah.





tengok la tiang telefon nie yang kabel ye sudah tiada lagi. dalam erti kata lain kena curi la kan. terror betul la sape yang mencuri kabel nie. ingat senang ke nak curi kabel telefon nie.

4 comments:

alyyani said...

sape la yang sengkek sgt pegi curi kabel telefon umah kite tuh.

da la telekom lembap macam lembu nak repair. sekat sebulan la kan? kalau aku dok umah tu, mau mati kebosanan dibuatnye..

amalina binti anuar said...

ha tau xper. kal ko dh kata bosan kitorg nie pe tah lagi la bosan. dah la dok umah je xda wta pape. nie nk dekat blik U bru la elok nyer.

aM'i'NotE said...

kebel telefon sekilo 20sen pon nk curik..
segket tol...
hehehehe...

amalina binti anuar said...

ye ke kabel tepon sekilo 20sen. mana sbb mahal la diorg curi kabel tu.

Real Time Web Analytics